Ochrankár s personálom predajne sa iba prizerá na páchateľa drobného “priestupku”
Aktuality, Civilná ochrana,

Brilantným riadením Amerika kráča ku komunizmu

Kaliforniu zmieta vlna lúpeží v obchodoch. V San Franciscu ľudia len vojdú, lopatou prehodia tovar z regálov a odídu. Pracovníci obchodu neriskujú svoje zdravie a nezasahujú do lúpeže. Predajcovia môžu iba zavolať políciu a dívať sa. Neprichádza však ani polícia.


 

 

Faktom je, že podľa zákonov demokratického štátu Kalifornia je krádež pod 950 dolárov v súčasnosti považovaná za administratívny priestupok, porovnateľný s vyhadzovaním odpadu z auta. Teraz sa za neho neväzní,  ale len pokutuje malými sumami.

 

CNN uvádza: „Walgreens (najväčší reťazec lekární v USA) zatvára kvôli rozsiahlym lúpežiam ďalších 5 obchodov. Pre miestnych obyvateľov je to skutočná tragédia, pretože v okolí nie sú žiadne ďalšie lekárne. “

 

 

“Organizovaný maloobchodný zločin je naďalej výzvou, s ktorou sa stretávajú maloobchodníci v San Franciscu, a nie sme voči tomu imúnni,” povedal hovorca spoločnosti Walgreens Phil Caruso.

„Krádeže v našich obchodoch v San Franciscu sa v posledných mesiacoch stále zvyšujú až na päťnásobok priemeru nášho reťazca. Počas tejto doby, aby sme pomohli bojovať proti tomuto problému, sme v snahe zaistiť bezpečné prostredie zvýšili naše investície do bezpečnostných opatrení v obchodoch po celom meste na 46 -násobok priemeru nášho reťazca. “

 

Strážcovia zákona tvrdia, že krádeže v obchode je dôsledkom toho, že San Francisco zmenilo krádež tovaru v hodnote menej ako 950 dolárov na priestupok. Policajný komisár Dermot Shea viní z krádeže v obchode krádeže štátu z „katastrofálneho zákona o reforme kaucie“.

„Šialenstvo,“ tweetoval tento policajt začiatkom tohto mesiaca v reakcii na príspevok Post o plodnom zlodejovi v Queense, ktorý bol v roku 2021 46 -krát zatknutý a prepustený, aby mohol pokračovať v krádežiach. Mesto zaznamenalo v auguste 3 709 sťažností na krádež v maloobchode za jediný mesiac.

 

Americkí televízni vysielatelia ukazujú sklady plné ukradnutého tovaru. Nejde už len o drobné krádeže, ale o organizovaný obchod s predajom ukradnutého tovaru cez internet s obratom miliónov dolárov. Spoločnosť Walgreens predtým kvôli neustálym krádežiam zatvorila 17 obchodov.

 

 

Amerika svižne pochoduje do komunizmu – všetko je zadarmo, lieky, jedlo a oblečenie. Príďte si vziať toľko, koľko potrebujete – hlavná vec nie viac ako za 950 dolárov naraz. A prezident Biden za posledných 12 dní neodpovedal ani na jednu otázku novinárov. Len hľadí na novinárov a ignorujúc ich otázky, prejde okolo.

 

https://twitter.com/i/status/1449823850775068673

 

Americký minister dopravy, otvorene pasívny gay Pete Buttigiech, zostáva na rodičovskej dovolenke v čase krízy dodávateľského reťazca a kolapsu dopravy v prístavoch. S manželom si dieťa adoptovali 21. augusta. Teraz už chápete, prečo nefunguje logistika? Majú to všetko “v zadku”, v pravom slova zmysle.

 

 

O logistickom kolapse v USA sme už písali. Dôvodom bol nedostatok špecializovaných špecialistov – prístavných robotníkov, nakladačov, žeriavnikov a vodičov nákladných automobilov – a zhoršovanie dopravnej infraštruktúry.

 

Takisto v súvislosti s doposiaľ najsilnejšou obchodnou nerovnováhou v USA, keď sa do krajiny dováža veľa tovaru (z Číny aj z Európskej únie), a len veľmi málo sa vyváža z USA. V USA nastal nečakaný problém s nákladnými kontajnermi. To znamená, že na celom svete (takmer) existuje značný deficit a v USA je ich nadbytok. Preprava prázdnych kontajnerov je nákladná a neefektívna. Výsledkom je, že v amerických prístavoch je značná časť skladov a prevádzok preplnená týmito prázdnymi kontajnermi, ktoré zaberajú miesto a zabraňujú vykládke iného tovaru.

 

Alexander Rogers: Príčiny kolapsu dopravy v USA

 

Celkový počet kontajnerov uviaznutých v radoch na vykládku sa odhaduje na viac ako 250 tisíc kusov. A doba vykládky sa odhaduje „od štyroch týždňov“ a naznačuje, že „ak chcete dostať darček na Vianoce, je lepšie objednať ho hneď aj to bez záruky, že príde včas“.

 

Teraz sa však ukázalo, že to nie sú ani zďaleka všetky dôvody súčasného kolapsu dopravy. Okrem objektívnych v podobe pandémie a problémov s personálom a infraštruktúrou sa ukazuje, že s rozhodnutím manažmentu miestnych orgánov štátov existujú aj subjektívne umelé problémy.

 

Analyzujme to predovšetkým na príklade „brilantného“ riadenia kalifornských úradov, kde je dopravný kolaps v USA najsilnejší. Miestny kalifornský senát vydáva zákaz nákladných automobilov v Kalifornii, ktorý hovorí, že všetky nákladné autá pôsobiace v štáte musia byť vyrobené od roku 2011. Údajne kvôli ich šetrnosti k životnému prostrediu. Väčšina starších nákladných automobilov, celkom technicky zdravých, bola vďaka tomuto zákonu jednoducho vyradená z prevádzky. Potom sa tí istí ľudia sťažujú, že štát nemá dostatok nákladnej dopravy na zabezpečenie logistiky.

 

Ten istý kalifornský senát vydáva zákon s názvom „AB 5“, ktorý zakazuje činnosť „prevádzkovateľov vlastníkov“. Ide o súkromnú dispečerskú službu (nie zväz), ktorá predtým koordinovala činnosti malých dopravcov. Neexistujú žiadne dôvody pre takýto zákaz. Tiež nevytvárajú alternatívnu dispečerskú službu. V dôsledku toho sa výrazne znížila ovládateľnosť logistických procesov.

 

Ten istý kalifornský senát schválil zákon, ktorý v roku 2035 zakáže všetky nákladné autá so spaľovacím motorom. Vďaka tomu je investícia do nových nákladných automobilov nerentabilná, pretože nákladný automobil je drahý a jeho návratnosť trvá mnoho rokov. Kalifornskí demokratickí zákonodarcovia namiesto toho ponúkajú súkromným dopravcom a lodným spoločnostiam nákup elektrických nákladných automobilov. Jediný problém je, že neexistujú. Tesla ich sľúbila pred niekoľkými rokmi, ale o pokroku vo vývoji už dlho nie sú žiadne správy.

 

Kríza nedostatku nákladných automobilov je celkovo takmer výlučne spôsobená ľuďmi. A je to spôsobené šialeným pokrokom „zelenej“ agendy, v rozpore so zdravým rozumom a ekonomickou (a vlastne akoukoľvek) logikou. Navyše v rámci tohto programu bez zmeny priorít, cieľov a právnych predpisov nemožno túto krízu v zásade vyriešiť. Pokiaľ sa neupustí od súčasných obmedzení spaľovacích motorov a životnosti nákladných automobilov, ich počet bude len stále klesať. To znamená, že situácia s nákladnou dopravou sa bude len zhoršovať.

Karol Jerguš

Zdieľajte článok

Najčítanejšie




Odporúčame

Varovanie

Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.

Vstupujete na článok s obsahom určeným pre osoby staršie ako 18 rokov.

Potvrdzujem že mám nad 18 rokov
Nemám nad 18 rokov